​Tuomas Saapunki aloittanut TP-47:n toimistolla työharjoittelussa
Julkaistu: 23.09.2022 14.57

​Tuomas Saapunki aloittanut TP-47:n toimistolla työharjoittelussa

Tuomas opiskelee Oulun ammattikorkeakoulussa liiketalouden tradenomiksi nyt kolmatta vuotta pääsuuntautumisalanaan myynti ja markkinointi. Liiketalouden tradenomikoulutus tarjoaa monipuolisia työharjoittelumahdollisuuksia, joten urheilusta kiinnostunut Tuomas halusi tulla suorittamaan työharjoittelua TP-47:n palvelukseen. Aiempaa kokemusta urheilun parista Tuomaksella on naapurikaupungin seuran PS Kemin riveistä huoltajana kausilta 2015-2016 sekä Tornion Palloveikkojen huoltajana edellisiltä kolmelta Futsal-liiga kaudelta.

Tuomas kommentoi alkanutta työharjoittelua:

”Keväällä kun hyppäsin TP-47:n edustusjoukkueen mukaan huoltajaksi niin heti oli Kerkelän Heikin kanssa puhetta, että tuleva työharjoittelu onnistuisi varmasti myös suorittaa seuran toimistolla. Työ urheilun parissa kiinnostaa ehdottomasti ja mukava saada lisää kokemusta kentän laidalla olemisen lisäksi myös toimistopuolen asioista.

TP-47 on fiksulla tiellä oleva seura sekä edustus-, että junioripuolella joten toimintaan oli mukava hypätä mukaan!”