Keijo Huusko ottaa edustusjoukkueen komentoonsa, Aleksei Zhukov mukaan valmennustiimiin
TP-47 edustusjoukkueJulkaistu: 06.11.2023 15.04

TP-47 on nimennyt ensi kauden valmentajikseen Keijo ”Keke” Huuskon ja Aleksei ”Losa” Zhukovin. ”Keke” jatkaa hienoa työtä joukkueen parissa myös tulevana kautena, jota valmensi yhdessä Janne Oksalan kanssa. Oksala joutui jäämään pois valmennuksesta siviilikiireiden vuoksi, koska ajankäytännöllinen ongelma muuttui mahdottomaksi töiden ja perhe-elämän kiireiden takia. TP-47 haluaa kiittää Janne Oksalaa kahdesta hienosta kaudesta joukkueen peräsimessä, jotka molemmat olivat enemmän kuin onnistuneita.

Keijo Huusko saa aisaparikseen kokeneen ja seuralle tutun ammattilaisen Aleksei ”Losa” Zhukovin. ”Losa” on Meri-Lapissa tuttu ja pidetty henkilö, jolla on valtava kokemus sekä pelaajana, että valmentajana. Mies on valmentanut TP-47:ssä aikaisemmin monia vuosia sekä edustusjoukkuetta, että junioreita. Tulevasta joukkueestakin ”Losa” on valmentanut monia. Tuleva valmennuskaksikko on pelannut aikoinaan yhdessä Kemin Pallotovereissa. Zhukov ottaa vastuulleen myös seuran B-juniorit.

Fysiikkavalmennuksesta vastaa tuttuun tyyliin Heikki Alasaukko-oja. Maalivahtivalmentaja on myös tulossa ja siitä tiedotetaan myöhemmin.

Keijo Huusko:

”Hienoa saada Losa mukaan tiimiin. Losan tunnen jo hyvin peliajoilta, Losa on aina ollut ammattilainen niin pelaajana kuin valmentajana, mikä on näkynyt kaikessa tekemissä kentällä ja kentän ulkopuolella. Loistavaa että saadaan Losa viemään Torniolaista futista eteenpäin. Jannelle isot kiitokset mahtavasta työstä seuran ja pelaajien eteen.”

TP-47 on tyytyväinen saadessaan pitää ”Keken” riveissään ja toivottaa ”Losan” tervetulleeksi takaisin punavalkoiseen seurayhteisöön.

Kausikorttikampanja alkaa, hinta vain 59€, tilaa omasi👉office@tp47.com

Loistava lahja, vaikka isänpäiväksi😀