Lauri Koivumies sopimukseen!
TP-47 edustusjoukkueJulkaistu: 13.11.2023 10.18

Lauri Koivumies sopimukseen!

TP-47 ja 22-vuotias seuran oma kasvatti Lauri Koivumies ovat solmineet jatkosopimuksen. ”Löte” on pelannut isossa roolissa jo usean kauden ajan ollen joukkueen ehdottomia kulmakiviä. Lauri on todella taitava pelaaja miltä löytyy laaja harhautuspankki, minkä kanssa vastustajat tulevat olemaan varmasti vaikeuksissa myös ensi kaudella. Valmentajan ihanne pelaaja, joka voi pelata hyvällä tasolla monella eri pelipaikalla. TP-47 on tyytyväinen saadessaan jatkaa ”Löten” kanssa yhteistä taivalta myös ensi kaudella.

Lauri Koivumies:

”Mukava jatkaa tutussa seurassa ja ilmapiirissä, jossa on viimeiset 15v tullu pelattua. Jatketaan hyvää tekemistä.”

Valmentaja Keijo Huusko:

”Loistava sopimus. Löte on todella kokonaisvaltainen pelaaja ja antaa valmentajalle paljon mahdollisuuksia. Löten voi tarvittaessa laittaa paikalle kun paikalle ja aina tulee tulosta. Yksi sarjan parhaista 1v1 pelaajista molempiin suuntiin.”

KAUSARIKAMPPANJA KÄYNNISSÄ

Tilaa omasi👉office@tp47.com

Hinta vain 59€ (norm 79€)

Kotipelejä 11 tai 12