💪 Niklas Kerkelä sopimukseen!
Tornion Pallo -47 ryJulkaistu: 24.03.2024 17.39

💪 Niklas Kerkelä sopimukseen!

🤝SOPIMUSUUTISIA🤝

21-vuotias Niklas Kerkelä sopimukseen. Niklas on seuran oma kasvatti ja aloittaa jo viidennen kauden edustusjoukkueessa. ”Nikke” on kuulunut avainpelaajiin monta kautta pyörittäen joukkueen peliä keskikentän ”moottorina”. Vahvuuksiin kuuluu hyvä pallokontrolli, terävä liike sekä loistava potkutekniikka, joilla pystyy aiheuttamaan vaikeuksia vastustajille. Viime kausia ”Nikkeä” ovat hidastaneet pitkähköt loukkaantumiset, joten täyttä potentiaalia ei ole vielä nähty. Nyt mies on ollut harjoituskauden ehjänä ja odotukset onnistuneesta kaudesta ovat korkealla. TP-47 on tyytyväinen ”Niken” päättäessä jäädä kasvattiseuraan, muiden seurojen kosiskeluista huolimatta.

Niklas Kerkelä:

”Ehjän harjoituskauden jälkeen odotukset henkilökohtaisella tasolla ovat korkealla. Joukkueena lähdetään parantamaan viime kauden sijoitusta. Kotipelien siirtyminen Pohjan Stadionille on hieno asia, joka toivottavasti ”buustaa” seuran toimintaa kaikilla osa-alueilla.”

Valmentaja Keijo Huusko:

”Erittäin tärkeä sopimus ja TP:n pelin sielu. Niklas on pelaajana tärkeä palanen joukkueelle. Niklaksen kentällä olo tuo joukkueelle rauhaa ja pallovarmuuta. Viime kausi oli rikkonainen, loukkaantuminen ja käytännössä puolikuntoisena pelaaminen näkyi otteissa. Tälle vuodelle Niklas on saanut ehjän harjoituskauden ja odotukset ovat todella korkealla. Väittäisin et yksi sarjan parhaista pelaajista ja mahdollisuudet pelata paljon korkeammalla tasolla. Etuoikeus että saamme tämän tasoisen kaverin pysymään Torniossa.”

KAUSARIKAMPANJA KĂ„YNNISSĂ„

TP-47 tulee siirtämään kotiottelunsa ensi kaudella todelliseen kotiinsa Pohjan Stadionille, johon tulee tekonurmi. Tästä ISO KIITOS Tornion kaupungille. Työt Stadionilla alkavat toukokuussa ja pelit siellä pyörähtävät käyntiin heti kun kenttä on valmis! Siihen asti pelit Puuluodossa.

JOTEN NYT KANNATTAA VIIMEISTĂ„Ă„N HANKKIA KAUSIKORTTI!

Kortteja saatavilla Intersport Mäkimaalta, Rajalla kauppakeskuksen DNA-kaupasta tai

tilaamalla👉office@tp47.com

Hinta vain 59€ (norm 79€)

Kakkosessa 11 tai 12 kotipeliä. Kortilla myös harjoituspeleihin ennen kauden alkua.

HOX! Voit lunastaa korttisi myös Smartumpay mobiilimaksulla.