Miika Eskelinen jatkaa!
Tornion Pallo -47 ryJulkaistu: 26.11.2023 12.14

Miika Eskelinen jatkaa!

TP-47 ja seuran oma kasvatti 20-vuotias Miika Eskelinen ovat solmineet ensi kautta koskevan jatkosopimuksen. Miika on ollut nuoresta iästään huolimatta joukkueen runkopelaajia jo useamman kauden ajan. Miika on totuttu näkemään kentällä enimmäkseen vasemman laiturin paikalla. Hänen vahvuuksiin kuuluu vahva 1vs1 pelaaminen ja loistava vasen jalka, jolla tulee aiheuttamaan vaikeuksia vastustajien puolustukselle. TP-47 on tyytyväinen saadessaan jatkaa Miikan kanssa yhteistä taivalta myös ensi kaudella.

Miika Eskelinen:

”Mahtavaa kirjoittaa jatkosopimus kasvattaja seuran kanssa! Joukkueessa on hyvä joukkuehenki ja kova kilpailu varmasti tulevallakin kaudella.”

Valmentaja Keijo Huusko:

”Hieno soppari. Miika on oman alueen pelaajia ja tuotosta hyvästä juniorityöstä. Miika oli jo viime kaudella tärkeä palanen joukkuetta, tänä vuonna saa vielä täyden harjoituskauden. Viime vuonna armeija sekoitti harjoittelua talvella ja siihen nähden ensi kaudelle odotukset Miikan suhteen ovat vielä korkeammalla ja varmasti kotiyleisö saa huomata kuinka kovasta pelimiehestä on kyse.”

KAUSIKORTTIKAMPANJA KÄYNNISSÄ

Tilaa omasi👉office@tp47.com

Hinta vain 59€ (norm 79€)

Kakkosessa 11 tai 12 kotipeliä. Kausarilla myös harjoituspeleihin ennen kauden alkua.

HOX! Voit lunastaa korttisi myös Smartumpay mobiilimaksulla.

Kuva: Maarit Kainulainen

Tornion Pallo -47 ry