Ilmoittaudu mukaan Hippo-Futiskouluun täältä!
Julkaistu: 17.05.2023 10.27

Ilmoittaudu mukaan Hippo-Futiskouluun täältä!

Kovaan suosioon noussut Hippo-Futiskoulu startataan jälleen toukokuussa keskiviikkona 24.5 tuttuun aikaan tutussa paikassa klo 17.00-18.00 Länsirannan tekonurmella! Futiskoulun hinta on 29 euroa sisältäen koko kesän osallistumisen, TP-47 t-paidan ja vakuutuksen.

Ilmoittautumislomakkeen löydät täältä!

Hippo-futiskoulu toteutetaan tänä vuonna seuraavaan tapaan: Päiväkoti-ikäiset lapset kokoontuvat jokaisella kerralla kentän länsirannan puoleiseen päätyyn. Esikoululaiset ja vanhemmat kokoontuvat kentän vesitornin puoleiseen päätyyn.

Molemmilla puolilla osallistujat jaetaan pienempiin ryhmiin. Ryhmät siirtyvät oman ohjaajansa mukana tekemään erilaisia aktiviteetteja heille osoitettuun paikkaan ja pysyvät sillä paikalla kaikkien rastien ajan. Kun kaikki rastit on käyty läpi jaetaan ryhmät joukkueisiin ja pistetään pelit pystyyn:)

Futiskoulun jälkeen perustetaan jälleen uusia joukkueita pienimmille lapsille ja vanhemmat lapset voivat liittyä mukaan jo olemassa oleviin TP-47 joukkueisiin.

Ohjaajina Futiskoulussa toimivat TP-47 kesätyöntekijät sekä korvaamattomat seura-aktiivit.

• Hippo-Futiskoulun järjestämisestä vastaa seuran junioripäällikkö:
  • Tero-Antti Kuukasjärvi 044 241 0489 tero-antti.kuukasjarvi@tp47.com

Tornion Pallo -47 ry